Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (8)Журнали та продовжувані видання (2)Автореферати дисертацій (1)Реферативна база даних (19)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Досенко А$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 36
Представлено документи з 1 до 20
...
1.

Досенко А. К. 
Медийность как одна из основных признаков блога [Електронний ресурс] / А. К. Досенко // Психолінгвістика. - 2010. - Вип. 6. - С. 172-176. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/psling_2010_6_27
Попередній перегляд:   Завантажити - 243.886 Kb    Зміст випуску     Цитування
2.

Досенко А. К. 
Соціальна реклама України: перспективи розвитку [Електронний ресурс] / А. К. Досенко // Наукові записки Інституту журналістики. - 2013. - Т. 52. - С. 163-165. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzizh_2013_52_30
Попередній перегляд:   Завантажити - 86.356 Kb    Зміст випуску     Цитування
3.

Досенко А. К. 
Комунікативні особливості роботи перекладача під час інтернет-спілкування (на прикладі сайтів знайомств мережі Інтернет) [Електронний ресурс] / А. К. Досенко // Держава та регіони. Серія : Соціальні комунікації. - 2013. - № 3-4. - С. 170-173. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/drsk_2013_3-4_34
Попередній перегляд:   Завантажити - 306.042 Kb    Зміст випуску     Цитування
4.

Досенко А. К. 
Технології паблік рилейншз як ключовий фактор соціальних комунікацій [Електронний ресурс] / А. К. Досенко // Психолінгвістика. - 2014. - Вип. 16. - С. 301-308. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/psling_2014_16_31
Попередній перегляд:   Завантажити - 359.052 Kb    Зміст випуску     Цитування
5.

Досенко А. К. 
Аматорські медіазавантаження як один із факторів розвитку сучасних мережевих комунікативних процесів [Електронний ресурс] / А. К. Досенко // Наукові записки Інституту журналістики. - 2014. - Т. 56. - С. 150-153. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzizh_2014_56_31
Попередній перегляд:   Завантажити - 144.634 Kb    Зміст випуску     Цитування
6.

Досенко А. К. 
Блогосфера як автокомунікативна технологія [Електронний ресурс] / А. К. Досенко // Наукові записки Інституту журналістики. - 2014. - Т. 57. - С. 226-229. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzizh_2014_57_44
Попередній перегляд:   Завантажити - 105.03 Kb    Зміст випуску     Цитування
7.

Досенко А. К. 
Засади паблік рилейшнз: сутність стратегій [Електронний ресурс] / А. К. Досенко // Держава та регіони. Серія : Соціальні комунікації. - 2014. - № 3. - С. 118-121. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/drsk_2014_3_27
Попередній перегляд:   Завантажити - 258.306 Kb    Зміст випуску     Цитування
8.

Досенко А. К. 
До питання динаміки розвитку української блогосфери [Електронний ресурс] / А. К. Досенко // Психолінгвістика. - 2015. - Вип. 18(2). - С. 141-149. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/psling_2015_18(2)__15
Попередній перегляд:   Завантажити - 421.181 Kb    Зміст випуску     Цитування
9.

Досенко А. К. 
Блогінг як платформа для прихованої реклами [Електронний ресурс] / А. К. Досенко // Держава та регіони. Серія : Соціальні комунікації. - 2015. - № 3. - С. 100-103. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/drsk_2015_3_22
Розглянуто сучасний український блог як рекламну платформу. Висвітлено поняття блогінгу та провідні засади блогової комунікативістики. Блог подано не просто як електронний щоденник, а насамперед, як медійний продукт. Зауважено на прихованому виді реклами, що основним своїм стрижнем має власну думку блогерів та спирається на досвід і авторитет інтернет-користувачів.
Попередній перегляд:   Завантажити - 321.156 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
10.

Досенко А. К. 
Базові аспекти соціальних комунікацій аматорських інтернет-медіа України [Електронний ресурс] / А. К. Досенко // Держава та регіони. Серія : Соціальні комунікації. - 2015. - № 4. - С. 18-20. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/drsk_2015_4_6
Досліджено етичні аспекти соціальних комунікацій аматорських Інтернет-медіа України. Розкрито базові принципи їх функціонування та дотримання. Аматорські медіа класифіковано та частково структуровано. Розглянуто соціальні комунікації аматорських медіа у площині вивчення різних аспектів соціального існування соціуму: етичного, комунікативного, психологічного, перцептивного.
Попередній перегляд:   Завантажити - 296.644 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
11.

Досенко А. К. 
Фактори формування інформаційних потоків у електронних ЗМІ [Електронний ресурс] / А. К. Досенко // Держава та регіони. Серія : Соціальні комунікації. - 2015. - № 1. - С. 68-71. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/drsk_2015_1_16
Розглянуто сучасні фактори формування українського медійного ринку. Зміни та проблеми медіапростору, що тягнуть за собою велику кількість змін не тільки інформаційного продукту, а й модифікацію ринку як структурної одиниці подачі та передачі інформації широким масам. Приділено увагу процесам комерціоналізації та монополізації, що мають місце сьогодні та впливають на історичне формування українського медійного простору (що особливо є актуальним у часи проведення антитерористичних дій на території України).
Попередній перегляд:   Завантажити - 261.579 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
12.

Досенко А. К. 
Реклама в блогосфері: специфіка існування [Електронний ресурс] / А. К. Досенко // Держава та регіони. Серія : Соціальні комунікації. - 2016. - № 1. - С. 153-155. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/drsk_2016_1_31
Попередній перегляд:   Завантажити - 265.338 Kb    Зміст випуску     Цитування
13.

Досенко А. К. 
Конотація мережі [Електронний ресурс] / А. К. Досенко // Держава та регіони. Серія : Соціальні комунікації. - 2016. - № 2. - С. 7-10. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/drsk_2016_2_4
Розглянуто поняття "конотація Мережі" як наукове поняття, його базові характеристики, закони розвитку та функціонування в сучасному Інтернет-середовищі. Приділено увагу денотації Мережі. Досліджено параметри розвитку конотації Мережі та наповнення інформаційного простору.
Попередній перегляд:   Завантажити - 267.223 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
14.

Досенко А. К. 
Аматорський медіаматеріал як форма виявлення соціальної небайдужості українців [Електронний ресурс] / А. К. Досенко // Держава та регіони. Серія : Соціальні комунікації. - 2016. - № 3. - С. 23-26. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/drsk_2016_3_6
Розглянуто аматорський медіаматеріал як форму соціальної активності українського споживача в сучасному медійному просторі. Увагу приділено Інтернет-матеріалам, оскільки саме Інтернет-площина є провідною комунікативною платформою сучасності. XXI століття насичене медіатрансофрмаціями, які повністю реструктуризували явище традиційного медіасередовища в площину Інтернет-медіа.
Попередній перегляд:   Завантажити - 293.803 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
15.

Досенко А. К. 
Стримінг як соціальнокомунікаційний процес [Електронний ресурс] / А. К. Досенко // Держава та регіони. Серія : Соціальні комунікації. - 2017. - № 2. - С. 129-132. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/drsk_2017_2_24
Попередній перегляд:   Завантажити - 241.052 Kb    Зміст випуску     Цитування
16.

Досенко А. К. 
Digital-реклама як сучасний інтернет-жанр [Електронний ресурс] / А. К. Досенко // Держава та регіони. Серія : Соціальні комунікації. - 2017. - № 4. - С. 227-231. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/drsk_2017_4_43
Сучасне українське суспільство потребує нових форм упровадження рекламної комунікації, тому очевидним є стрімкий розвиток нових жанрів і платформ у соціальних комунікаціях. Одним із таких жанрів, що надав поштовх до розвитку нових платформ і шляхів упровадження товару, стала digital-реклама. Зроблено спробу проаналізувати й описати цифрову рекламу як сучасний Інтернет-жанр.
Попередній перегляд:   Завантажити - 180.309 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
17.

Досенко А. К. 
Становлення інтернет-журналістики в Україні: специфіка, умови, розвитку [Електронний ресурс] / А. К. Досенко // Вчені записки Таврійського національного університету імені В. І. Вернадського. Серія : Філологія. Соціальні комунікації. - 2017. - Т. 28(67), № 1. - С. 53-57. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/UZTNU_filol_2017_28(67)_1_10
Попередній перегляд:   Завантажити - 185.767 Kb    Зміст випуску     Цитування
18.

Досенко А. К. 
Блогінг і громадська журналістика: зона дифузності [Електронний ресурс] / А. К. Досенко // Держава та регіони. Серія : Соціальні комунікації. - 2018. - № 1. - С. 12-17. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/drsk_2018_1_4
Попередній перегляд:   Завантажити - 335.226 Kb    Зміст випуску     Цитування
19.

Досенко А. 
Блоги і традиційні медіа: аналіз співіснування [Електронний ресурс] / А. Досенко // Образ. - 2018. - Вип. 1. - С. 111-118. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/obraz_2018_1_13
Попередній перегляд:   Завантажити - 445.038 Kb    Зміст випуску     Цитування
20.

Досенко А. 
Digital-реклама як жанр: етичні параметри реалізації [Електронний ресурс] / А. Досенко // Образ. - 2019. - Вип. 1. - С. 52-60. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/obraz_2019_1_8
Попередній перегляд:   Завантажити - 521.944 Kb    Зміст випуску     Цитування
...
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського