Пошуковий запит: (<.>A=Досенко А$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 36
Представлено документи з 1 до 20
|
| |
1. |
Досенко А. К. Медийность как одна из основных признаков блога [Електронний ресурс] / А. К. Досенко // Психолінгвістика. - 2010. - Вип. 6. - С. 172-176. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/psling_2010_6_27
|
2. |
Досенко А. К. Соціальна реклама України: перспективи розвитку [Електронний ресурс] / А. К. Досенко // Наукові записки Інституту журналістики. - 2013. - Т. 52. - С. 163-165. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzizh_2013_52_30
|
3. |
Досенко А. К. Комунікативні особливості роботи перекладача під час інтернет-спілкування (на прикладі сайтів знайомств мережі Інтернет) [Електронний ресурс] / А. К. Досенко // Держава та регіони. Серія : Соціальні комунікації. - 2013. - № 3-4. - С. 170-173. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/drsk_2013_3-4_34
|
4. |
Досенко А. К. Технології паблік рилейншз як ключовий фактор соціальних комунікацій [Електронний ресурс] / А. К. Досенко // Психолінгвістика. - 2014. - Вип. 16. - С. 301-308. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/psling_2014_16_31
|
5. |
Досенко А. К. Аматорські медіазавантаження як один із факторів розвитку сучасних мережевих комунікативних процесів [Електронний ресурс] / А. К. Досенко // Наукові записки Інституту журналістики. - 2014. - Т. 56. - С. 150-153. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzizh_2014_56_31
|
6. |
Досенко А. К. Блогосфера як автокомунікативна технологія [Електронний ресурс] / А. К. Досенко // Наукові записки Інституту журналістики. - 2014. - Т. 57. - С. 226-229. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzizh_2014_57_44
|
7. |
Досенко А. К. Засади паблік рилейшнз: сутність стратегій [Електронний ресурс] / А. К. Досенко // Держава та регіони. Серія : Соціальні комунікації. - 2014. - № 3. - С. 118-121. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/drsk_2014_3_27
|
8. |
Досенко А. К. До питання динаміки розвитку української блогосфери [Електронний ресурс] / А. К. Досенко // Психолінгвістика. - 2015. - Вип. 18(2). - С. 141-149. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/psling_2015_18(2)__15
|
9. |
Досенко А. К. Блогінг як платформа для прихованої реклами [Електронний ресурс] / А. К. Досенко // Держава та регіони. Серія : Соціальні комунікації. - 2015. - № 3. - С. 100-103. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/drsk_2015_3_22 Розглянуто сучасний український блог як рекламну платформу. Висвітлено поняття блогінгу та провідні засади блогової комунікативістики. Блог подано не просто як електронний щоденник, а насамперед, як медійний продукт. Зауважено на прихованому виді реклами, що основним своїм стрижнем має власну думку блогерів та спирається на досвід і авторитет інтернет-користувачів.
|
10. |
Досенко А. К. Базові аспекти соціальних комунікацій аматорських інтернет-медіа України [Електронний ресурс] / А. К. Досенко // Держава та регіони. Серія : Соціальні комунікації. - 2015. - № 4. - С. 18-20. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/drsk_2015_4_6 Досліджено етичні аспекти соціальних комунікацій аматорських Інтернет-медіа України. Розкрито базові принципи їх функціонування та дотримання. Аматорські медіа класифіковано та частково структуровано. Розглянуто соціальні комунікації аматорських медіа у площині вивчення різних аспектів соціального існування соціуму: етичного, комунікативного, психологічного, перцептивного.
|
11. |
Досенко А. К. Фактори формування інформаційних потоків у електронних ЗМІ [Електронний ресурс] / А. К. Досенко // Держава та регіони. Серія : Соціальні комунікації. - 2015. - № 1. - С. 68-71. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/drsk_2015_1_16 Розглянуто сучасні фактори формування українського медійного ринку. Зміни та проблеми медіапростору, що тягнуть за собою велику кількість змін не тільки інформаційного продукту, а й модифікацію ринку як структурної одиниці подачі та передачі інформації широким масам. Приділено увагу процесам комерціоналізації та монополізації, що мають місце сьогодні та впливають на історичне формування українського медійного простору (що особливо є актуальним у часи проведення антитерористичних дій на території України).
|
12. |
Досенко А. К. Реклама в блогосфері: специфіка існування [Електронний ресурс] / А. К. Досенко // Держава та регіони. Серія : Соціальні комунікації. - 2016. - № 1. - С. 153-155. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/drsk_2016_1_31
|
13. |
Досенко А. К. Конотація мережі [Електронний ресурс] / А. К. Досенко // Держава та регіони. Серія : Соціальні комунікації. - 2016. - № 2. - С. 7-10. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/drsk_2016_2_4 Розглянуто поняття "конотація Мережі" як наукове поняття, його базові характеристики, закони розвитку та функціонування в сучасному Інтернет-середовищі. Приділено увагу денотації Мережі. Досліджено параметри розвитку конотації Мережі та наповнення інформаційного простору.
|
14. |
Досенко А. К. Аматорський медіаматеріал як форма виявлення соціальної небайдужості українців [Електронний ресурс] / А. К. Досенко // Держава та регіони. Серія : Соціальні комунікації. - 2016. - № 3. - С. 23-26. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/drsk_2016_3_6 Розглянуто аматорський медіаматеріал як форму соціальної активності українського споживача в сучасному медійному просторі. Увагу приділено Інтернет-матеріалам, оскільки саме Інтернет-площина є провідною комунікативною платформою сучасності. XXI століття насичене медіатрансофрмаціями, які повністю реструктуризували явище традиційного медіасередовища в площину Інтернет-медіа.
|
15. |
Досенко А. К. Стримінг як соціальнокомунікаційний процес [Електронний ресурс] / А. К. Досенко // Держава та регіони. Серія : Соціальні комунікації. - 2017. - № 2. - С. 129-132. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/drsk_2017_2_24
|
16. |
Досенко А. К. Digital-реклама як сучасний інтернет-жанр [Електронний ресурс] / А. К. Досенко // Держава та регіони. Серія : Соціальні комунікації. - 2017. - № 4. - С. 227-231. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/drsk_2017_4_43 Сучасне українське суспільство потребує нових форм упровадження рекламної комунікації, тому очевидним є стрімкий розвиток нових жанрів і платформ у соціальних комунікаціях. Одним із таких жанрів, що надав поштовх до розвитку нових платформ і шляхів упровадження товару, стала digital-реклама. Зроблено спробу проаналізувати й описати цифрову рекламу як сучасний Інтернет-жанр.
|
17. |
Досенко А. К. Становлення інтернет-журналістики в Україні: специфіка, умови, розвитку [Електронний ресурс] / А. К. Досенко // Вчені записки Таврійського національного університету імені В. І. Вернадського. Серія : Філологія. Соціальні комунікації. - 2017. - Т. 28(67), № 1. - С. 53-57. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/UZTNU_filol_2017_28(67)_1_10
|
18. |
Досенко А. К. Блогінг і громадська журналістика: зона дифузності [Електронний ресурс] / А. К. Досенко // Держава та регіони. Серія : Соціальні комунікації. - 2018. - № 1. - С. 12-17. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/drsk_2018_1_4
|
19. |
Досенко А. Блоги і традиційні медіа: аналіз співіснування [Електронний ресурс] / А. Досенко // Образ. - 2018. - Вип. 1. - С. 111-118. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/obraz_2018_1_13
|
20. |
Досенко А. Digital-реклама як жанр: етичні параметри реалізації [Електронний ресурс] / А. Досенко // Образ. - 2019. - Вип. 1. - С. 52-60. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/obraz_2019_1_8
|
| |